18 april 2009

Fun-fun-fun

En sjukt rolig och sjukt sexig människa. Humor ÄR supersexigt.


Japp då var det helg igen, veckorna går sjukt fort.





Igår, fredag, åkte jag till Karlskrona. Hälsade på Anso mellan tolv och två. Drack lite kaffe, pratade skit och fick lite kattkontakt med hennes kisse Sam. O sen var lilla Kina där också såklart. Alltid lika trevligt att träffa Anso och uppdatera och bli uppdaterad om vad som hänt.





Sen bar det av till Anna och Mattias i Lyckeby. Satte oss och drack lite vin och åt popcorn. Sen gjorde vi oss iordning och tog bussen in till Karlskrona. Satte oss i solen och åt en glass från Glassiären, supergod...dumle och persika/hallon blev det. Första gången jag drabbades av brainfreeze. Märklig känsla.





Vid halv sex var det dags att bänka sig för Big Comedy i Konserthuset. Så fruktansvärt kul! Lennie Norman, Petra Mede, Johan Rheborg, David Batra, Johan Glans, Peter Wahlbeck och Henrik Schyffert. Sist nämnda anser nog jag var roligast. Så ont i magen jag fick av allt skrattande.





Efter showen kom Mattias, Annas sambo, och hämtade oss och sen lagade Anna supergod pasta med fläskfilé och citronsås. Satt uppe och gaggade lite innan vi blev grusiga i ögonen och sa god natt. En supermysig dag.





Fick god frukost idag på morgonen, sen sa jag adjö till Sillstryparna och åkte hem till Nybban.


Fikade hos mor och far. Eftermiddags fikat tog mamma och jag sedan i Kranklösa utanför Ljungbyholm. Ett jättefint område nere vid Hagbyån. Massa vitsippor och blåsippor. Låg på en filt och drack kaffe och åt bulle i solen.





Ikväll blir det besök hos Madde och Stoffe, lite mat och nåt glas vin.

1 kommentar:

Unknown sa...

later som en toppen helg systeryster! och Schyffert ar HOT! ;) xxx